שאלות נפוצות

ש: האם ניתן לממש מנוי לקולנוע לרכישות בשירות לב בבית(שירות ה VOD של קולנוע לב?

ת:ניתן להמיר את המנוי לכרטיסיה בקישור הבא אך שימו לב כי הפעולה אינה הפיכה.

ש:במידה והפסקתי צפיה בסרט מסיבה כלשהיא כיצד אני חוזר לסרט לצורך צפיה חוזרת?

ת:לינק הצפיה נמצא באישור ההזמנה שנשלח למייל בעת ביצוע ההזמנה.

ש: כיצד ניתן לממש כרטיסיה\מנוי\שובר לשימוש בשירות לב בבית או לרכישת אירוע טרום מקוון?

ת:ראו אופן ההזמנה כאן.

ש:האם ניתן להשתמש בכרטיסיית לב בבית לרכישה באירוע טרון מקוון?

ת:אירוע טרום מקוון ניתן לרכישה באשראי או במנוי לקולנוע לב בלבד.

ש: איני מוצא את הלינק שנשלח אליי לצפיה בסרט?

ת: הלינק נמצא בתוך אישור ההזמנה שנשלח בעת בחצוע הרכישה אנו ממליצים לבדוק בתיבת הספאם, במידה ולא מצאת ניתן למצוא את הלינק גם באיזור האישי שלך.

ש:מה קורה עם תוקף המנוי שברשותי כעת כשבתי הקולנוע סגורים?

ת: כל המנויים שהיו בתוקף ביום סגירת בתי הקולנוע אינם תחומים בזמן כך שהיתרה תעמוד לזכותך גם זמן רב לאחר פתיחת בתי הקולנוע.

ש:כיצד מחדשים מנוי גמלאי כעת כשבתי הקולנוע סגורים?

ת: ניתן לחדש מנוי רגיל 6 כרטיסים בעלות של 180 ש"ח  באתר ולשלוח צילום ת"ז ותעודת גמלאי של בעל המנוי למייל lev-care@lev.co.il ואנו נעדכן את ההטבות במנוי.

ש: אני מנוי ויש לי יומהולדת האם אקבל מתנת יומהולדת כעת כאשר בתי הקולנוע סגורים.

ת: מאחר וחשוב לנו לשמור על הקשר עם קהל לקוחותינו אנו מעניקים לכל לקוח מתנת יומהולדת שובר דיגיטלי צפייה חינם בסרט בשירות לב בבית בתוקף בחודש יום ההולדת ועד ה 10 לחודש העוקב.

מייל עדכון ישלח בתחילת כל חודש ללקוחות אשר הפרטים שלהם מעודכנים במערכת אם לא 'קיבלת מייל חפש את מספר השובר באיזור האישי שלך באתר .

 

  תפעול צפיה בשירות לב בבית

ש: עולה הודעת שגיאה: "Something went wrong during native playback"

ת:לא ניתן לבצע ניגון של תוכן מתוך אפליקציית לב, לאחר הרכישה יש להפעיל את לינק הצפיה בדפדפן תומך(כרום או כל דפדפן עדכני אחר).

ש: הודעת שגיאה:   "Unknon CDM error"

ת: יש לבצע הזרמת מדיה למסך אחר באמצעות הכפתור הייעודי בנגן אשר תומך גם בכרומקאסט וגם באייר פליי להסבר נוסף לחצו כאן

 

 

 

ש: האם ניתן להזמין באמצעות כרטיסי מועדון(ביחד בשבילך,בהצדעה…) לאירועים מיוחדים\לשירות לב בבית?

ת:הזמנה באמצעות כרטיסי מועדון מתאפשרת להצגות סדירות בלבד, למידע על אופן ההזמנה לחץ כאן.

ש: במידה וקיבלתי מנוי מביי מי, מה עליי לעשות?

ת: יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטל': 5155* שלוחה 3, הפועל בימים א' עד ה' בין השעות 10:00-16:00 ואנו נדאג להפעיל את המנוי

ש: במידה ורכשתי מנוי דרך מקום עבודתי, כיצד אקבל את המנוי?

ת: ברכישת מנוי דרך מקום העבודה יש להמתין מספר ימים עד ליצירת קשר ע"י שירות הלקוחות שלנו.