ש: האם ניתן לממש מנוי לקולנוע לרכישות בשירות לב בבית(שירות ה VOD של קולנוע לב?
ת:ניתן להמיר את המנוי לכרטיסיה בקישור הבא אך שימו לב כי הפעולה אינה הפיכה.
ש:במידה והפסקתי צפיה בסרט מסיבה כלשהיא כיצד אני חוזר לסרט לצורך צפיה חוזרת?
ת:לינק הצפיה נמצא באישור ההזמנה שנשלח למייל בעת ביצוע ההזמנה.
ש: כיצד ניתן לממש כרטיסיה\מנוי\שובר לשימוש בשירות לב בבית או לרכישת אירוע טרום מקוון?
ת:ראו אופן ההזמנה כאן.
ש:האם ניתן להשתמש בכרטיסיית לב בבית לרכישה באירוע טרון מקוון?
ת:אירוע טרום מקוון ניתן לרכישה באשראי או במנוי לקולנוע לב בלבד.
ש: איני מוצא את הלינק שנשלח אליי לצפיה בסרט?
ת: הלינק נמצא בתוך אישור ההזמנה שנשלח בעת בחצוע הרכישה אנו ממליצים לבדוק בתיבת הספאם, במידה ולא מצאת ניתן למצוא את הלינק גם באיזור האישי שלך.
ש:מה קורה עם תוקף המנוי שברשותי כעת כשבתי הקולנוע סגורים?
ת: כל המנויים שהיו בתוקף ביום סגירת בתי הקולנוע אינם תחומים בזמן כך שהיתרה תעמוד לזכותך גם זמן רב לאחר פתיחת בתי הקולנוע.
ש:כיצד מחדשים מנוי גמלאי כעת כשבתי הקולנוע סגורים?
ת: ניתן לחדש מנוי רגיל 6 כרטיסים בעלות של 180 ש"ח באתר ולשלוח צילום ת"ז ותעודת גמלאי של בעל המנוי למייל lev-care@lev.co.il ואנו נעדכן את ההטבות במנוי.
ש: אני מנוי ויש לי יומהולדת האם אקבל מתנת יומהולדת כעת כאשר בתי הקולנוע סגורים.
ת: מאחר וחשוב לנו לשמור על הקשר עם קהל לקוחותינו אנו מעניקים לכל לקוח מתנת יומהולדת שובר דיגיטלי צפייה חינם בסרט בשירות לב בבית בתוקף בחודש יום ההולדת ועד ה 10 לחודש העוקב.
מייל עדכון ישלח בתחילת כל חודש ללקוחות אשר הפרטים שלהם מעודכנים במערכת אם לא 'קיבלת מייל חפש את מספר השובר באיזור האישי שלך באתר .
תפעול צפיה בשירות לב בבית
ש: עולה הודעת שגיאה: "Something went wrong during native playback"
ת:לא ניתן לבצע ניגון של תוכן מתוך אפליקציית לב, לאחר הרכישה יש להפעיל את לינק הצפיה בדפדפן תומך(כרום או כל דפדפן עדכני אחר).
ש: הודעת שגיאה: "Unknon CDM error"
ת: יש לבצע הזרמת מדיה למסך אחר באמצעות הכפתור הייעודי בנגן אשר תומך גם בכרומקאסט וגם באייר פליי להסבר נוסף לחצו כאן
ש: האם ניתן להזמין באמצעות כרטיסי מועדון(ביחד בשבילך,בהצדעה…) לאירועים מיוחדים\לשירות לב בבית?
ת:הזמנה באמצעות כרטיסי מועדון מתאפשרת להצגות סדירות בלבד, למידע על אופן ההזמנה לחץ כאן.
ש: במידה וקיבלתי מנוי מביי מי, מה עליי לעשות?
ת: יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטל': 5155* שלוחה 3, הפועל בימים א' עד ה' בין השעות 10:00-16:00 ואנו נדאג להפעיל את המנוי
ש: במידה ורכשתי מנוי דרך מקום עבודתי, כיצד אקבל את המנוי?
ת: ברכישת מנוי דרך מקום העבודה יש להמתין מספר ימים עד ליצירת קשר ע"י שירות הלקוחות שלנו.