שאלות נפוצות

ש: האם ניתן להזמין באמצעות כרטיסי מועדון(ביחד בשבילך,בהצדעה…) לאירועים מיוחדים?

ת:הזמנה באמצעות כרטיסי מועדון מתאפשרת להצגות סדירות בלבד, למידע על אופן ההזמנה לחץ כאן.

ש: כאשר אני מזמין כרטיסים מדפדפן כרום אני מקבל הודעת שגיאה Session ended.

ת: מדובר בהגדרת אבטחה בדפדפן על מנת לפתור אותה יש לפעול על פי ההנחיות הבאות: כפתור תפריט(סמליל 3 נקודות ליד שורת הכתובת מצד שמאל למעלה)—> הגדרות —->מתקדם —> הגדרות תוכן –>‏קובצי Cookie–>‏חסום קובצי Cookie של צד שלישי – כיבוי.

ש: האם ניתן לממש שני קודי קופון של לאומי קארד באתר בעסקה אחת?

ת:לא. יש לבצע 2 הזמנות נפרדות

ש: במידה וקיבלתי מנוי מביי מי, מה עליי לעשות?

ת: יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטל': 5155* שלוחה 3, הפועל בימים א' עד ה' בין השעות 10:00-16:00 ואנו נדאג להפעיל את המנוי

ש: במידה ורכשתי מנוי דרך מקום עבודתי, כיצד אקבל את המנוי?

ת: ברכישת מנוי דרך מקום העבודה יש להמתין מספר ימים עד ליצירת קשר ע"י שירות הלקוחות שלנו.