שאלות נפוצות

ש: האם ניתן לממש מנוי לקולנוע לרכישות בשירות לב בבית(שירות ה VOD של קולנוע לב?

ת:ניתן להמיר את המנוי לכרטיסיה בקישור הבא אך שימו לב כי הפעולה אינה הפיכה.

ש:במידה והפסקתי צפיה בסרט מסיבה כלשהיא כיצד אני חוזר לסרט לצורך צפיה חוזרת?

ת:לינק הצפיה נמצא באישור ההזמנה שנשלח למייל בעת ביצוע ההזמנה.

ש: כיצד ניתן לממש כרטיסיה\מנוי לשימוש בשירות לב בבית או לרכישת אירוע טרום מקוון?

ת:ראו אופן ההזמנה כאן.

ש:האם ניתן להשתמש בכרטיסיית לב בבית לרכישה באירוע טרון מקוון?

ת:אירוע טרום מקוון ניתן לרכישה באשראי או במנוי לקולנוע לב בלבד.

ש:מה קורה עם תוקף המנוי שברשותי כעת כשבתי הקולנוע סגורים?

ת: כל המנויים שהיו בתוקף ביום סגירת בתי הקולנוע אינם תחומים בזמן כך שהיתרה תעמוד לזכותך גם זמן רב לאחר פתיחת בתי הקולנוע.

 

ש: האם ניתן להזמין באמצעות כרטיסי מועדון(ביחד בשבילך,בהצדעה…) לאירועים מיוחדים\לשירות לב בבית?

ת:הזמנה באמצעות כרטיסי מועדון מתאפשרת להצגות סדירות בלבד, למידע על אופן ההזמנה לחץ כאן.

ש: במידה וקיבלתי מנוי מביי מי, מה עליי לעשות?

ת: יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטל': 5155* שלוחה 3, הפועל בימים א' עד ה' בין השעות 10:00-16:00 ואנו נדאג להפעיל את המנוי

ש: במידה ורכשתי מנוי דרך מקום עבודתי, כיצד אקבל את המנוי?

ת: ברכישת מנוי דרך מקום העבודה יש להמתין מספר ימים עד ליצירת קשר ע"י שירות הלקוחות שלנו.