ש: כיצד מזמינים כרטיס קולנוע באמצעות המנוי?
ת: ראו לינק הסבר על אופן המימוש כאן.
ש: רכשתי כרטיסים דרך מקום העבודה כיצד אוכל לממש אותם בקולנוע?
ת: מימוש לכרטיס קולנוע ניתן לבצע או בקופות הקולנוע או באתר – לאחר בחירת המקומות באולם יש ללחוץ על כפתור מנוי\הנחה ולבחור בשובר ולהקליד את מספר ההזמנה\כרטיס מועדון.
ש: כיצד ממשים כרטיסים שנרכשו דרך מועדון בהצדעה\ביחד בשבילך?
ת: מימוש לכרטיס קולנוע ניתן לבצע או בקופות הקולנוע או באתר בהתאם לסוג הכרטיס שנרכש – לאחר בחירת המקומות באולם יש ללחוץ על כפתור מנוי\הנחה ולבחור בשדה שובר ולהקליד את כרטיס מועדון.
ש: האם ניתן לממש מנוי לקולנוע לרכישות בשירות לב בבית(שירות ה VOD של קולנוע לב?
ת:לא,מנוי לקולנוע תקף אך ורק למימוש בבתי הקולנוע של הרשת וזאת בשל הפער הגדול בין המחיר של כרטיס קולנוע ומחיר צפיה בשירות לב בבית.
ש:במידה והפסקתי צפיה בסרט מסיבה כלשהיא כיצד אני חוזר לסרט לצורך צפיה חוזרת?
ת:לינק הצפיה נמצא באישור ההזמנה שנשלח למייל בעת ביצוע ההזמנה.
ש: כיצד ניתן לממש כרטיסיה\מנוי\שובר לשימוש בשירות לב בבית או לרכישת אירוע טרום מקוון?
ת:ראו אופן ההזמנה כאן.
ש:האם ניתן להשתמש בכרטיסיית לב בבית לרכישה באירוע טרום מקוון?
ת:אירוע טרום מקוון ניתן לרכישה באשראי או במנוי לקולנוע לב בלבד.
ש: איני מוצא את הלינק שנשלח אליי לצפיה בסרט?
ת: הלינק נמצא בתוך אישור ההזמנה שנשלח בעת בחצות הרכישה אנו ממליצים לבדוק בתיבת הספאם, במידה ולא מצאת ניתן למצוא את הלינק גם באיזור האישי שלך.
ש:הם אניתן לממש שוברים לאירועים מיוחדים?
ת: לא ניתן לממש שוברים\כרטיסי מועדון\מבצעים שונים לאירועים מיוחדים.
תפעול צפיה בשירות לב בבית
ש: עולה הודעת שגיאה: "Something went wrong during native playback"
ת:לא ניתן לבצע ניגון של תוכן מתוך אפליקציית לב, לאחר הרכישה יש להפעיל את לינק הצפיה בדפדפן תומך(כרום או כל דפדפן עדכני אחר).
ש: הודעת שגיאה: "Unknon CDM error"
ת: יש לבצע הזרמת מדיה למסך אחר באמצעות הכפתור הייעודי בנגן אשר תומך גם בכרומקאסט וגם באייר פליי להסבר נוסף לחצו כאן
ש: במכשיר עם מערכת הפעלה IOS לא ניתן לצפות בסרט
ת: יש לצפות בסרט בדפדפן מסוג כרום מאחר ובשל שינוי מדינויות של אפל דפדפן ספארי אינו נתמך כרגע.