שאלות נפוצות

ש: כיצד מזמינים כרטיס קולנוע באמצעות המנוי?

ת: ראו לינק הסבר על אופן המימוש כאן.

ש: רכשתי כרטיסים דרך מקום העבודה כיצד אוכל לממש אותם בקולנוע?

ת: מימוש לכרטיס קולנוע ניתן לבצע או בקופות הקולנוע או באתר – לאחר בחירת המקומות באולם יש ללחוץ על כפתור מנוי\הנחה ולבחור בשובר ולהקליד את מספר ההזמנה\כרטיס מועדון.

ש: כיצד ממשים כרטיסים שנרכשו דרך מועדון בהצדעה\ביחד בשבילך?

ת: מימוש לכרטיס קולנוע ניתן לבצע או בקופות הקולנוע או באתר בהתאם לסוג הכרטיס שנרכש – לאחר בחירת המקומות באולם יש ללחוץ על כפתור מנוי\הנחה ולבחור בשדה שובר ולהקליד את כרטיס מועדון.

ש: האם ניתן לממש מנוי לקולנוע לרכישות בשירות לב בבית(שירות ה VOD של קולנוע לב?

ת:לא,מנוי לקולנוע תקף אך ורק למימוש בבתי הקולנוע של הרשת וזאת בשל הפער הגדול בין המחיר של כרטיס קולנוע ומחיר צפיה בשירות לב בבית.

ש:במידה והפסקתי צפיה בסרט מסיבה כלשהיא כיצד אני חוזר לסרט לצורך צפיה חוזרת?

ת:לינק הצפיה נמצא באישור ההזמנה שנשלח למייל בעת ביצוע ההזמנה.

ש: כיצד ניתן לממש כרטיסיה\מנוי\שובר לשימוש בשירות לב בבית או לרכישת אירוע טרום מקוון?

ת:ראו אופן ההזמנה כאן.

ש:האם ניתן להשתמש בכרטיסיית לב בבית לרכישה באירוע טרום מקוון?

ת:אירוע טרום מקוון ניתן לרכישה באשראי או במנוי לקולנוע לב בלבד.

ש: איני מוצא את הלינק שנשלח אליי לצפיה בסרט?

ת: הלינק נמצא בתוך אישור ההזמנה שנשלח בעת בחצות הרכישה אנו ממליצים לבדוק בתיבת הספאם, במידה ולא מצאת ניתן למצוא את הלינק גם באיזור האישי שלך.

ש:הם אניתן לממש שוברים לאירועים מיוחדים?

ת: לא ניתן לממש שוברים\כרטיסי מועדון\מבצעים שונים לאירועים מיוחדים.

 

 

  תפעול צפיה בשירות לב בבית

ש: עולה הודעת שגיאה: "Something went wrong during native playback"

ת:לא ניתן לבצע ניגון של תוכן מתוך אפליקציית לב, לאחר הרכישה יש להפעיל את לינק הצפיה בדפדפן תומך(כרום או כל דפדפן עדכני אחר).

ש: הודעת שגיאה:   "Unknon CDM error"

ת: יש לבצע הזרמת מדיה למסך אחר באמצעות הכפתור הייעודי בנגן אשר תומך גם בכרומקאסט וגם באייר פליי להסבר נוסף לחצו כאן

ש: במכשיר עם מערכת הפעלה IOS לא ניתן לצפות בסרט

ת: יש לצפות בסרט בדפדפן מסוג כרום מאחר ובשל שינוי מדינויות של אפל דפדפן ספארי אינו נתמך כרגע.